Yaygınlaştırma Çalışmalarımız Devam Ediyor!

 


Projemizin yaygınlaştırma çalışmaları devam etmektedir. Milliyet gazetesi Eğitim Bölümü Müdürü aynı zamanda gazeteci, yazar Abbas GÜÇLÜ'nün Türkiye'nin En Büyük Eğitim Platformu olan http://xn--egitimajans-9zb.com/ web sitesinde projemizin başlangıç haberi proje kurucumuz Muammer KARABIÇAK ile yapılan röportajla duyuruldu.


Röportaj Metni

Öncelikle kendinizi tanıtır mısınız?

Ben 1983 yılı Giresun doğumluyum. 2005 yılında Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği Bölümünden mezun oldum. Mezun olduktan sonra İstanbul Sultanbeyli ve Çekmeköy'de on bir yıl Türkçe öğretmenliği yaptım. 2016'dan itibaren İstanbul Ümraniye Zübeyde Hanım Ortaokulunda müdür yardımcısı olarak çalışıyorum. Bu dönemde Sabahattin Zaim Üniversitesi Eğitim Yönetimi alanında yüksek lisansımı tamamladım. Altı yıl boyunca çeşitli blog sitelerinde yazılar yazdım. Çocuk Edebiyatı ile yakından ilgi duymakta ve bu alanda kitap yazma çalışmalarına devam etmekteyim.

Bunların yanında öğretmenliğe başladığım süreçten beri akıl ve zekâ oyunları ile yakından ilgilenmekteyim. Bu alanda özellikle Çekmeköy ve Ümraniye'de çalıştığım süre boyuca çeşitli projeler yürüttüm. 2017 yılında Akıl ve Zekâ Oyunları Federasyonu kurulduğundan beri Federasyonumuz çatısı altında çalışmalar yürütmekteyiz. Milli Eğitim Bakanlığı Akıl ve Zekâ Oyunları formatörlüğü de yapıyorum.

Röportajın tam metni için tıklayınız.